четвртак, 15. март 2012.

Yu Grupa - Mornar (Cover by Kajsa)

Yu Grupa - Mornar (Cover by Kajsa)


  C               F            G        C
   Drugovi su     odmah rekli  nije za tebe
e---------0----------1------------3--------0-----
B-1--------1--------1-1-1--------3-3-3----1-1----
G-0---------0------2---2-2------4---4-4--0---0---
D-2----------2----3------------5--------------2--
A-3-------------------------------------3--------
E------------------------------------------------






C          F           G       C
Drugovi su odmah rekli nije za tebe
            F         G           C
Izbij je iz glave idi negde napij se
            F            G         C
Rekli su mi da si strasnija od satane
            F           G          C
Drugi su te znali mnogo bolje od mene


  F         Am7           G         C
  Mrzeo sam svakog ko te  nije  voleo
e----1--1------0-------------3---------0----
B---1-1-------1--1-1--------3-3-3-----1-1---
G--2---2-2---0----0--------0---0-0---0---0--
D-3---------2-----------------------------2-
A-----------------------------------3-------
E-------------------------3-----------------




F         Am7          G        C
Mrzeo sam svakog ko te nije voleo
F            Am7        G    
Ruzan glas o tebi me je boleo


D---------
A-------2-
E---3-5---


C          G          F          C/G
Kao mornar dobro more sanjao sam te
F             G        C
Al' je Neptun slao talase


D---------
A-------2-
E---3-5---


C         G           F         C
Kao zedna zemlja kisu cekao sam te
F          G         C
To su bile susne godine


Opijeno srce gluvo je za savete
Ipak su te znali mnogo bolje od mene
Mrzeo sam svakog ko te nije voleo
Ruzan glas o tebi me je boleo


    EADGBe
C/G(010233) 


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар