недеља, 18. март 2012.

Crvena Jabuka - Nekako s' proljeca (Cover by Kajsa)



Crvena Jabuka - Nekako s' proljeca (Cover by Kajsa)


                Em         G        D Dsus4 D Dsus2 D
Nekako s' proljeca, uvijek meni doluta
            Em         G          D Dsus4 D Dsus2 D
neka ceznja tamna tiha mudrost davna
           G         D       G         D
Spustam ja stare kofere na perone sudbine
            G          D
to je miris zrelih godina 
    Em            G      A     D Dsus4 D Dsus2 D
moj kaput, bas je tezak, najdraza


Nekako s' proljeca 
ja se sjetim starih drugova
probude se u meni
svi derneci pijani


Tad nosim stare cipele
one znaju moje ulice
to je boja, crnoponocna
moji koraci, bas su teski, najdraza


Ref.
       A
I opet taj osjecaj samoce
         D
kad nece nikog mene krene i hoce
       A
i opet mrakom svoje pjesme bojim
         G   A           D Dsus4 D Dsus2 D
pijan od zelje za usnama tvojim
              Em      G      A        D Dsus4 D Dsus2 D  
sav sam ti od ludila, nekako s' proljeca


Nekako s' proljeca
sjeti mene nepravda
na pobjede, poraze
i sve lazne obzire


Napravim, racun prastanja
popijem, pusta mastanja
to je ukus, lijepog kajanja
moji kapci, bas su teski, najdraza


Nekako s' proljeca
noc mi oci otvara
nemam san da uhvatim
nema dana da ne izludim


A hocu da te vodim ja
tragom Sunca, jugom maslina
to je dodir tvojih bedara
moja duso, bas te volim, najdraza


Ref.
      EADGBe
Dsus4 xx0233
Dsus2 xx0230


Нема коментара:

Постави коментар