понедељак, 19. март 2012.

Azra - Ako znas bilo sto (Cover By Kajsa)

Azra - Ako znas bilo sto (Cover By Kajsa)


         Am                                    
 Ne znam sta da radim sa sobom
 C/G
 Na sto misli da bacim
 Dm      F               Am    
 Stvaram polako pjesmu o tebi


 Am 
 Gledam tvoje tijelo
 C/G
 Ludujem za njim
 Dm            F         Am
 I ponavljam u sebi samo jedno

C/G  G  
 Hej poljubi me
Am                     G                               
 Pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me
C/G  G  
 Hej poljubi me 
Am
 Pa se privij tik uz mene
 G
 I zapjevaj
 Am
 Ako znas        
C/G    G         Am
 o-o-o      bilo sto


 Zelim da se stisnem uz tebe
 Da te miluje
 Da ti sapucem na uho bisere


 Da pricam o slobodi
 Da se glupiram
 Da ti kazem oh ti ludo jedina
    
    EADGBe
C/G 332010

Нема коментара:

Постави коментар