среда, 14. март 2012.

Djordje Balasevic - Covek za koga se udala Buba Erdeljan (cover by Kajsa)





Djordje Balasevic - Covek za koga se udala Buba Erdeljan (cover by Kajsa)






                                 U Backoj Palanci bila je igranka
E --0--0--0--0-----0--------(12)-------------------------------------------
B --0--2--3--2h3p2-0-----------------------2-------------------------------
G -----------------------------------------2---------------------------b2--
D -----------------------------------------2----------------------2h3h4----
A ---------------------------------------0---------------------------------
E ------------------------0------------------------------------------------

lazem,ordinarna...Samo smo brljali, kako smo starili     sve smo surovije tezgarili  posle se  
E--------------------------0------------------------0--0-------------------------------------
B--------------------------0------------------------0--0-------------------------------------
G--------------------------1------------------------2--1-------------------------------------
D--------------------------2------------------------2--2-------------------------------------
A--------------------------2------------------------2--2-------------------------------------
E--------------------------0------------------------0--0-------------------------------------


    kajali   sve satro cudili                dokle smo stigli i kraj kojih  smo se  
E -2--------------------------2--b3---2---------------------------------------------
B -3-----------------------------------3--------------------------------------------
G -2--------------------------------------------------------------------------------
D -0-------------------------0--0-------5-b4----------------------------------------
A ----------------------------------------------------------------------------------
E ----------------------------------------------------------------------------------


 krokodila budili
---------------------------------0--0--0--0------0------------(12)--
------------2--3--2--3p2---------0--2--3--2h3p2--0------------------
------------2--2--2--2p2--------------------------------------------
------------2--4--2--4p2--------------------------------------------
-----------0--------------------------------------------------------
-------------------------b3r0---------------------------------0-----




Nesto pre fajronta prisla mi tipcina 
s onim hitlerskim brcicima
pecatnim prstenom, kravatom labavom
da casti odusevljen zabavom
al' ja bas nisam fan napadnih
pedera sto vecno jure konobarice 
i mirisu na berbera, al' ajde


E --0--2--4--


A
Bio sam umoran, rekoh tom paunu:
"Majstore, ja sam u nokdaunu
E
grebem po zicama, tamburam danima
ubi me dim po restoranima
          D
sad vidis promaje pod ovim satorom
on rece: "Cekaj malo, ti si bio dobar
        A             E
s mojom matorom". A, tako...


E                     F#m
Da, onda sam ga poznao tek
              D 
pa nije cudo, pros'o je vek
          Hm                E  
za tog se dripca udala Buba Erdeljan 


Ref.
E-0-2-4   A           /    B --3-5-5-5-5---2----\ 
Sta ti je trebalo to  \    G --4/6-6-6-6\4-2----/  FILL1
E
mali misu moj
F#m                D
da podjes za takvu barabu
         Hm
sto nisi pazila
                 E         E-0-2-4    A
sto si princa preobrazila u ovu zabu
D              E
  vol'o bih da znam


E-0-2-4 A          (FILL1) E  
Bila si kci tatina,        ja vucibatina
F#m                 D
blesavko sa senom u kosi
         Hm
uzmi il' ostavi, ko je mog'o
   E        E-0-2-4      A      E
da pretpostavi, djavo ga nosi 


E-0-2-4    A  
Tip rece: "Ovde sam


sa dve fine zenice
u, dve opake raspustenice"
        E
namignu mangupski:
Svi malo saramo
namignuh i ja, kao naravno,
D
seo sam tako s njim 
i onim guskama
a, on je samo brbljao
A
o, da l' je poljubi tim usnama
E
ma ne


E     F#m
Konobar, sto zastajkujes
                 D
da l' i ti mozda strajkujes
            Hm
daj, decko, odmah flasu svirni
       E
pa smo mirni


E-0-2-4    A            (FILL1)
Pros'o sam sever i jug
E
sirom, pa u krug
F#m              D
i cega sam ostao zeljan
          Hm
pa ne bas mnogo tog
                       E   
brsljena s jednog zida visokog
E-0-2-4   A
i Bube    Erdeljan


    D            E
Ej, vol'o bih da znam
          A          (FILL1) E 
sta ti je trebalo to,        moja lepojko
F#m               D
o, bila si dukata vredna
       Hm
sto si pustila da te
        E      E-0-2-4    A
ovaj tu izgustira, budalo jedna
D                        E   
ej, moji lanjski snegovi


Ref.


Pros'o sam sever i jug
sirom, pa u krug
i cega sam ostao zeljan
pa ne bas mnogo tog
brsljena s jednog zida visokog
i Bube Erdeljan



Нема коментара:

Постави коментар