среда, 14. март 2012.

Galija - Da me nisi (Cover by Kajsa)



Galija - Da me nisi (Cover by Kajsa)


Intro: GFC
G                F          C
Kad me neka zena podseti na tebe, 
G                F          C
dugo ne mogu da pobegnem od sebe,
G                F     C       G
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!


G               F        C
Brodovi su moji duboko u moru, 
G                F          C
cujem te u skoro svakom razgovoru, 
G                F     C       G
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!




Ref:
GFC       G         D    Cadd9
  Da me nisi toliko shvatila
          G         D   Cadd9
  otisla bi i ne bi patila,
          G         D   Cadd9
  da me nisi toliko shvatila
          D         D
  bio bih srecniji


          G         D    Cadd9
  Da mi nisi toliko znacila
          G       D    Cadd9
  ova noc bi bila drugacija,
          G         D    Cadd9
  da mi nisi toliko znacila
          D         D/A
  bio bih srecniji


Nocas je na nebu samo jedna zvezda
najlepsa je ptica ostala bez gnezda, 
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!


Nije lako duso pregaziti reku
kad se skupi neka suza u coveku,
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!




D/A      (x x x 14 15 14)
Cadd9    (x 3 2 0 3 3)


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар