недеља, 18. март 2012.

Bajaga - Plavi safir (Cover by Kajsa)

Bajaga - Plavi safir (Cover by Kajsa)


A
Kuda si posla sa ti tamnim ocima
A
I cije ime ti na usni pociva
        D
kazi mi ko ti guzva postelju
  G      D           A
I ko ima zlatne kljuceve od tvojih tajnih odaja


Daj da te pratim gde god da si krenula
Sretan je onaj s kim si noci delila
Daj da te pratim i da budem sena
Da ne budes usamljena kad po vodi budes hodala


Ref:
A
Hajde plavi moj safiru
A
Hajde ceznjo i nemiru
D     G       D      A
hajde dodji i ostani tu


Duvaju promaje kroz vrata naroda
Tuda smo prosli mi jos davno nekada
Kazi mi ko ti guzva postelju
I ko ima zlatne kljuceve od tvojih tajnih odaja


Daj da te pratim...


Ref:


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар