понедељак, 19. март 2012.

Osvajaci - S` kim cekas dan (Cover by Kajsa)


Osvajaci - S` kim cekas dan (Cover by Kajsa)


Em
Topli trag na usnama
miris blag u grudima
G       D      C     Em
sve me na tebe podseca


Em
Nocas iz nistavila
opet krece lavina
G    D       C    Em
srce opet predoseca.


Am     Em      D         Em
Ooouoo sneg mi donosi zlo
Am     Em      C           D
ooouoo zar sam kriv ja za to.


G         D           G
Poslednji dah bi da dam
        D          Em  
samo da mogu da znam
         Am      D
kome sad dises u dlan
H7          Em  D
s kim cekas dan...




G         D           G
Sam sam i hvata me strah
         D        Em     
a s neba beli ce prah
        Am      D
sakriti tragove sve
H7          Em  D    Fill
da ne nadjem te. ooooo


Neka svi me ostave
neka me zaborave
sve bih ja to preboleo
Ali necu nikada
sjaj iz tvoga pogleda
samo tebe sam voleo.



Fill:
e------3--3-----3----- 
B-------3----3-----3--
G-0------0----0-----0-
D-2-------------------
A-3-------------------
E---------------------


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар