четвртак, 15. март 2012.

Azra - Lijepe zene prolaze kroz grad (Cover by Kajsa)

Azra - Lijepe zene prolaze kroz grad (Cover by Kajsa)


e--0------------------------------
B---3-0---------------------------
G-------b3r2r0--------------------
D--------------2------------------
A---------------------------------
E-0-------------------------------




Em          H7           Em
Lijepe zene prolaze kroz grad
C          G             H7
Ja na uglu stojim sasvim sam
C             G   
Prolaze one i gledaju mene
Am                         D
Vec dugo ja ne vidjeh hrpu tako lijepe zene
G           H7           Em  H7  
Nema sumnje lijepe su ko san


Dignem glavu a tamo Maja Prist
Ona bi stela da joj grizem list
Ona bi stela da zasljivi mene
Malo morgen pokraj hrpe tako lijepe zene
Nema sumnje lijepe su ko san


D------------------------
A------------------------
E-0-2-3-4----------------




Am   D         G        Em      
Duda Duda Duda zakaj me ne zoves
Am   D         G         Em
Duda Duda Duda si zabila moj broj
Am   D         G        Em
Duda Duda Duda vrag ti mater zemi
   Am      Am7/G Am7/Fis H7      Em
Ak me zoves,ak me zoves  bil bum tvoj
H7
samo tvoj


        E A D G B e
Am7/G   3 0 2 0 1 0
Am7/Fis 2 0 0 0 1 0   (ovo u sustini nije Am7 ali morao sam nekako da ga obelezim)


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар