недеља, 18. март 2012.

Indexi - Sve ove godine (Cover by Kajsa)

Indexi - Sve ove godine (Cover by Kajsa)




G7,C x4


D----------
A--b2h3p2--
E----------


Am                          D
Jedna mala, pjegava, plava, ne da mi mira
G                    C           G  G#
Kad je sretnem, hoce nesto da mi da
Am                           D
Kad je pitam sta bi mi dala, nece da kaze
G                 C              G   G#
Samo kimne glavom kao da bi dala sve.




Am      
Idi mala, idi sto prije
F
Jos si mala, vrijeme ti nije
D                             G
Bjezi mala prije no sto padne noc.


e---------------
B---------------
G--2/5-4-2-0----
D--2/5-4-2-0----
A--2/5-4-2-0----
E---------------


G7      C
Sve ove godine
G7               C
Dala bi za jednu noc
G7                 C
A mene nikad ne bi imala
G7                  C
Jer ja moram drugoj poc
   
   EADGBe
G7 320031


(Ako vam se svidjaju moji tabovi kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

Нема коментара:

Постави коментар