уторак, 29. мај 2012.

Zabranjeno Pusenje - Zenica blues (Cover By Kajsa)


Zabranjeno Pusenje - Zenica blues (Cover By Kajsa)

E Esus4

  E      H7         E  
U Zenicu kada podem ja  
E        A             E  
Prati me pet-sest drotova  
A(V)                C#m      A(V)  
Okruzni sudija reko dvanaest godina  
         E      H7           E 
Dvanaest godina strogog zatvora.  


Tuzna je moja sudbina  
Zenu mi kreco hakija  
Kreco hakija, presudila mu cakija  
Ne razumijes ti to druze sudija.  

Zenico, mrzim svaki kamen tvoj  
Zbog tebe ja mrzim zivot svoj  
Ko prezivi dvanaest godina u KP domu Zenica  
Taj je pravi hadzija.  

prelaz: C(VIII)

    F         C     F     
Al' raduje me jedna istina
           B(VI)      F   
Iz KP doma vraticu se ja 
B(VI)      Dm(V)      B(VI) 
Ali Hakija nikad nece sa Bara 
F          C          F   F  C F  
Sa Bara se niko ne vraca.


       EADGBe
Esus4  022200
H7     021202
B(VI)  688766   

Rimski brojevi u zagradama "(V)(VI)(VII)" oznacavaju na kom
polju na vratu treba uvatiti akord.


Нема коментара:

Постави коментар