четвртак, 31. мај 2012.

Rodja Raicevic - A Ja Imam Tebe (Cover By Kajsa)


Rodja Raicevic - A Ja Imam Tebe (Cover By Kajsa)


Hm          Em   Hm  Hm
Svaki covek ima dragu
Fis    Fill     Hm   G
Svaka briga ima nadu  
Hm          Em    Hm  Hm       
Sunce posle kise dugu   
Fis        Fis   Hm   Hm     
Moja ljubav samo tugu       


-Fill > e-------- 
        B---(0)-- 
        G---(0)--->(ovde samo udariti prazne zice)
        D---(0)--      pogledajte video
        A-1------                   
        E--------  
      
Em        Hm  Hm
A ja imam tebe  
   A        D   D7         
Al ko da te nemam
Em      
Dodjes pa nestanes
Hm
Ljubis pa prestanes
Fis  A     D   D7
Hej, to me boli
Em
Sto nisam prvi
Hm
A nisam ni poslednji
Fis     Hm
Koji te voli 


Ruka trazi drugu ruku
Lutalica svoju luku
Nemir casu da ga blazi
Svako nadje to sto trazi
  
   EADGBe
D7 xx1212


(Ako su vam moji tabovi od pomoci kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)  

Нема коментара:

Постави коментар