четвртак, 31. мај 2012.

Riblja Corba - Minut Sa Njom (Cover By Kajsa)


Riblja Corba - Minut Sa Njom (Cover By Kajsa)


Uvod: D,F,C,G x2


Dm                        B
Kraj decembra dve hiljade neke
Gm                 A(V)
hladan, iznajmljen stan
Dm                 B
ja cekam da se ona probudi
Gm                    A(V)
pa onda moze da pocne dan


Ljudi se raduju u vreme praznika
borim se s tugom kako znam
mene ubija vremenska razlika
hiljade ljudi, ja sasvim sam


Ref.
F              C
Tako je sve to pocelo
Gm                A(V)
kao iz vedra neba grom
F                      C
kada bi bila kraj mene sada
Gm                       A(V)
Godinu dajem za minut sa njom
Gm                       A(V)
godinu dajem za minut sa njom
Gm                      D    F  C  G
godinu dajem za minut s njom

 D,F,C,G


Proslost k'o gumicom izbrisana
nek' me se odrekne najbliza rodbina
svakoga dana preko okeana
vuku se reci k'o gladna godina


Ref.
Tako je sve to pocelo
kao iz vedra neba grom
kada bi bila kraj mene sada
Godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut s njom
Za minut sa njom...


(Ako su vam moji tabovi od pomoci kliknite na neku od reklama na blogu. Hvala.)

10 коментара:

  1. Da li mozes postaviti akordi za neke kajsine starije covere naprimer za Ti samo budi dovoljno daleko i Bacila je sve niz rijeku (ako moze bas za ove dve) Pozdrav i hvala za ovo sto radis velik je to posao!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Bice, imam ih u vidu, samo trenutno ne stizem da uzmem gitaru u ruke. Pokusacu da ih odradim sto pre, ali ovaj ispitni rok me ubija :). Pozdrav

      Избриши
  3. E, znam da sam dosadan ali moram da pitam jos jednom hoce li biti nesto od ove 2 pesme?
    P.S. Nadam se da su ispiti dobro prosli!

    ОдговориИзбриши
  4. Ma ok je , nisi dosadan, stigo sam da odradim jednu, nadji je na blogu , nadam se da cu drugu sutra da zavrsim.
    A sto se ispita tice, kako se uzme, neki jesu a neki bas i nisu :), ali sve u svemu nije lose. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. Ne mogu naci ni jednu...
    Usput, u ,,boje biti pijan nego star`` fali nekoliko pocetnih sthova...

    ОдговориИзбриши
  6. Odradio sam pogresnu sinoc :), nzm zasto sam mislio da si nju trazio, evo prve sad, na drugoj je malo losiji snimak, ali trebalo bi sutra da je zavrsim.

    ОдговориИзбриши