среда, 31. октобар 2012.

Dzoni Stulic & Dejan Cukic - Mokre Ulice (Cover By Kajsa)


Dzoni Stulic & Dejan Cukic - Mokre Ulice (Cover By Kajsa)

F  C         G
Sanjam kabanice

G             Cadd9       G
Da li znas da moja ljubav nema granice
          Cadd9      D 
Ipak nije nuzno biti uvijek kraj tebe 
     Em   D          G
Jer ja te volim Milice.

Da li znas za razlog zasto nocu spavam sam?
Mozda bude bolje ako pogledas u dlan
A dlan mi je zeljom oderan.

D                    Cadd9    G 
Ja stojim ovde visok do tavanice
D                   Cadd9     G
I moja ljubav za te nema granice
     Em   D         G 
Jer ja te volim Milice.

Prolazim niz beogradske mokre ulice
U mislima ja nosim tvoje poljupce
I sanjam bez kabanice.

Ref:
D                    Cadd9    G
Ja stojim ovde visok do tavanice
D                   Cadd9     G
i moja ljubav za te nema granice
    Em    D         G
jer ja te volim Milice
  Em      D        F   C  G
i sanjam bez kabanice


D                    Cadd9    G
Ja stojim ovde visok do tavanice
D                   Cadd9     G
i moja ljubav za te nema granice
    Em    D         G
jer ja te volim Milice
    Em     D       F   C  G
jer ja te volim Milice

       EADGBe
Cadd9  x32033

1 коментар: