среда, 4. јул 2012.

Yu Grupa - Dunave (Cover By Kajsa)


Yu Grupa - Dunave (Cover By Kajsa)

    E          A
Dunave, moj Dunave
      E                 A
kakve mi vesti vode donose
      E                A
jesam li, jesam li jos uvek
D       A      E       H
sam bez ikoga, pusta obala

    E          A
Dunave, moj Dunave
       E             A
pratis li moje cudne puteve
       E              A
tu gde ja gledam jato ptica
D    A      E       H    
nema obala, nema nikoga
     A  E  H  A  E  H
samo ja

Dunave, moj Dunave
kakve mi vesti vode donose
jesam li, jesam li jos uvek
sam bez ikoga, pusta obala
napustena

H                   E
Nek' nas sada ptice povedu
H         A            E
svojim letom pesmu uzdignu
H
svetli nebo iznad nas
F#m
ova dusa srece glas
A
Ljubav to je sve
              H
ljubav bas je sve

Нема коментара:

Постави коментар